Posted in Նախագիծ

Ազգային խաղեր. Նախագիծ

fullsize

 

Նախագծի մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանաի երկարացված օրվա ճամբարականներ:

Վայրը՝ Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ

Ժամկետը՝ շուրջտարյա

Նպատակը՝ ներկայացնել ազգային խաղերը նորովի: Զարգացնել սովորողների ստեղծագործական կարողությունները:

Խնդիրները՝ 

  • Ազգային խաղերի ներկայացում
  • Խմբային աշխատանք
  • Մտքերի արտահայտում

Գործնագործ.

Երեխաները բաժանվում են երկու խմբի: Մի խումբը գնդակով խփում է իսկ մյուս խումբը խաղում է: Գնդակը խաղի ժամանակ ում կպնում է դուրս է գալիս խաղից:

Մուկն ու կատու.

Խաղում են 20 ավել երեխաներ: Մեկը դառնում է մուկ իսկ մյուսը՝ կատու: Երեխաները շրջան են կազմում  ,մուկը վազում է շրջանի շուրջ կատվից փախչելիս:

 

Հեղինակ՝

Բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Աննա Մանուկյանն եմ: Ավարտել եմ Հայկական Պետական Մանկավարժական համալսարանը, որակավորվել եմ որպես մանկավարժ: Սիրում եմ երաժշտություն լսել և ճամփորդել:

Թողնել մեկնաբանություն