Posted in Նախագիծ, Ուսումնական գարուն

Ուսումնական գարուն. նախագիծ

Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 2.2 և 2.3 դասարանների երկարացված օրվա ճամբարականներ։

Նպատակը  և խնդիրները

  • Paint ծրագրի կիրառում
  • գրավոր ու բանավոր խոսքի զարգացում
  • տեխնոլոգիական, մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների կիրառում, զարգացում
  • բնության, շրջակա միջավայրի նկատմամբ հոգատար վերաբերմունքի ձևավորում

Աշխատանքը`

  • Պատում
  • Գարնանային ֆոտոշարերի ստեղծում՝ Գարունն իմ բակում
  • Մայրիկիս դիմանկարը․․․  /աշխատանք Paint ծրագրով/

Նախագծի ընթացքում և արդյունքում ստեղծված` տեսագրված, նկարահանված, ձայնագրված նյութերը կհրապարակվեն դասարանական բլոգում, ենթակայքում:

Հեղինակ՝

Բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Աննա Մանուկյանն եմ: Ավարտել եմ Հայկական Պետական Մանկավարժական համալսարանը, որակավորվել եմ որպես մանկավարժ: Սիրում եմ երաժշտություն լսել և ճամփորդել:

Թողնել մեկնաբանություն