Posted in Հաշվետվություն, Ամփոփում

Ուսումնական երկրորդ շրջանի ամփոփում

image-2

Ուսուցման երկրորդ շրջան՝ հունվար

Հունվար ամիսը անցավ շատ հետաքրքիր, տարբերվող և ուսուցողական: Իրականացրեցինք բազմաթիվ նախագծեր, ունեցանք ճամփորդություններ:«Ձմեռային ճամբար 2023 »-ը համարում եմ ստացված: Քանի որ կրթահամալիրում նոր եմ մուտք գործել շատ բաներին տեղյակ չլինելով կարող եմ համարել ստացված և հաջողված ուսումնական շրջան:

Երկարացված օրվա ձմեռային ճամբար

Հունվարյան ճամբարի ամփոփում

 

<<Իրականացված նախագծերը>>

Բնագիտական փորձեր

Արդյունքը

Արդյունքը

Ազգային խաղեր

Արդյունքը

Զարգացնող խաղեր

Արդյունքը

Տեխնոլոգիական աշխատանք

Արդյունքը

Հեծանվավարություն

Արդյունքը

Արդյունքը

Արդյունքը

Ուսումնական ճամփորդություններ

Այցելություն Հայաստանի պատմության թանգարան. Ուսումնական ճամփորդություն

Ուսումնական ճամփորդություն. «Պատանի հանդիսատեսի թատրոն»

 

 

Հեղինակ՝

Բարի գալուստ իմ բլոգ: Ես Աննա Մանուկյանն եմ: Ավարտել եմ Հայկական Պետական Մանկավարժական համալսարանը, որակավորվել եմ որպես մանկավարժ: Սիրում եմ երաժշտություն լսել և ճամփորդել:

Թողնել մեկնաբանություն